Shop Mobile More Submit  Join Login
KyaaaPow by sneefee KyaaaPow by sneefee
Little pic to get back into drawing.
S'been a while since I touched the tablet x_x; felt weird.
Add a Comment:
 
:iconzenknightlady56:
ZenKnightLady56 Featured By Owner Jul 6, 2015  New Deviant
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CUTEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Reply
:iconjewles246:
Jewles246 Featured By Owner May 12, 2015
I can't decide which one is cuter!!!! X<. :}.
Reply
:iconmanamana91:
Manamana91 Featured By Owner Mar 29, 2015  Hobbyist General Artist
awwwwww IT IS ADORABLEST TMNT PIC EVERRRRRRRRRRR!!!
Reply
:iconraphaeltmntforever:
RaphaelTMNTforever Featured By Owner Mar 6, 2015  Hobbyist Traditional Artist
RAPHS EYES *drools*
Reply
:iconariesdragon2000:
ariesdragon2000 Featured By Owner Feb 21, 2015
I have them on my iphone's home page. They're just sooo cute!!! So I'm always like: Dawwww!!!
Reply
:iconhorrorsquirrelgirl:
HorrorSquirrelGirl Featured By Owner Nov 30, 2014  Student Writer
I need to keep one of them..... or all of them
Reply
:iconkatperson098:
KatPerson098 Featured By Owner Nov 23, 2014  Student General Artist
Kurayami: *picks up every single turtle and runs* MINE!!!!
Reply
:iconjetterwetter:
jetterwetter Featured By Owner Nov 23, 2014
So Kyoooot!!
Reply
:icondemonlime:
DemonLime Featured By Owner Oct 4, 2014  Student Digital Artist
Ninja turtles is my FAV of all time show. And you draw them good by the way :D (Big Grin) 
Reply
:icongnihtondnagnihtyreve:
gnihtoNdnAgnihtyrevE Featured By Owner Jul 10, 2014  Hobbyist General Artist
la request DIS WAS SO CUTE I EXPLODED
Reply
:iconshellshockertmnt117:
ShellshockerTMNT117 Featured By Owner Jun 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Verged.
Reply
:iconxbox-ds-gameboy:
Xbox-DS-Gameboy Featured By Owner Apr 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
Could I make this into lineart?:iconbegplz:
Reply
:iconflameprincess0:
FlamePrincess0 Featured By Owner Jan 17, 2014
Mikey looks so CUTE !!!!!!!
Reply
:iconathena-the-wise-girl:
Athena-the-wise-girl Featured By Owner Jan 14, 2014
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!! CUUUUUUUTE!!!!! ^ w^
Reply
:iconeclipsequest2:
EclipseQuest2 Featured By Owner Dec 14, 2013  Student Artist
Oh My G:happybounce: od 
Reply
:iconeclipsequest2:
EclipseQuest2 Featured By Owner Dec 14, 2013  Student Artist
I Mean Oh My God
Reply
:iconkeealy:
keealy Featured By Owner Aug 22, 2013   Digital Artist
neat srt
Reply
:iconninja-formersjunkie:
Ninja-FormersJunkie Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
My heart can't take so much cuteness at once!!!!!! AAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!! *heart explodes, dies*
Reply
:iconyahotortu:
yahotortu Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist Artist
aaaaa!  mike is so cute
Reply
:iconokiimai-14:
Okiimai-14 Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist Artist
Cute.
Reply
:iconturtlelover1127:
Turtlelover1127 Featured By Owner Jul 29, 2013
cute :heart: revamp 
Reply
:iconwiilol4u:
wiilol4u Featured By Owner Jul 23, 2013  Student General Artist
I'll always love turtles! No matter what!
Reply
:iconglompmexd:
glompmeXD Featured By Owner Jul 20, 2013  Student Traditional Artist
This is the cutest thing ever :D
Reply
:icondaagy123:
daagy123 Featured By Owner Jul 19, 2013  Hobbyist Writer

         


 


adorablee

Reply
:iconmituna-ruler-of-bees:
Mituna-ruler-of-bees Featured By Owner Jul 12, 2013  Professional Digital Artist
mikeys pose :squee:
Reply
:iconchrystalthehedgehog:
ChrystalTheHedgehog Featured By Owner Jun 27, 2013
Awww...they are so CUTE!! :3 *died from cuteness*
Reply
:iconbratzs12345:
bratzs12345 Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist Artist
I think I just died from exposure to too much cuteness
Reply
:iconrosemaryreef:
RosemaryReef Featured By Owner Jun 19, 2013  Hobbyist Artist
lol, we need a Squirtle in the lower left corner, crying. TTwTT)
Reply
:iconkateboat:
Kateboat Featured By Owner Jun 18, 2013  Hobbyist General Artist
Oh gossssshhh <333
Reply
:icontoughsunshine32:
ToughSunshine32 Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist
SO MUCH CUTENESS!!! I almost died. *_*
Reply
:iconilovemichelangelo:
IloveMichelangelo Featured By Owner May 24, 2013
AAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Reply
:iconhoneybadgergirl0720:
Honeybadgergirl0720 Featured By Owner Apr 28, 2013
Cutest thing, ever!!!
Reply
:iconbubblybumblebee1:
bubblybumblebee1 Featured By Owner Apr 11, 2013  Hobbyist Artist
THey look adoreable! I can jus eat them up!...not rly though, they're to precious for that.
Reply
:iconawesometmnt:
awesometmnt Featured By Owner Mar 26, 2013
that is sooo CUTE !!! :D
Reply
:iconyinller:
yinller Featured By Owner Mar 26, 2013   Digital Artist
lol mikey XD
Reply
:iconwhitefox89:
WhiteFox89 Featured By Owner Mar 22, 2013
oh I know how that is.^^; but it's nice to get back to it=D this is awesome work!!!:thumbsup:
Reply
:iconsarcasticleaves:
SarcasticLeaves Featured By Owner Mar 15, 2013
:squee: This is beyond adorable:heart:!
Reply
:icontmntleolei03:
TMNTLeoLei03 Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist General Artist
Awwwwwwwwwwwwwwwwww
Reply
:iconshadsmincreator:
shadsmincreator Featured By Owner Mar 12, 2013
sooo fawkin adorable!!!!! you still got it girl!!!
Reply
:iconkramajinx:
kramajinx Featured By Owner Mar 6, 2013
thats adorable
Reply
:iconutao:
Utao Featured By Owner Mar 4, 2013  Student General Artist
Leo's tail is in a kinda uncomfortable position, but I agree, they are so made for a hug! :giggle.
Reply
:iconnikole2029:
nikole2029 Featured By Owner Feb 10, 2013
OMG so cute¡¡¡¡¡
Reply
:iconyaoitotoro:
YaoiTotoro Featured By Owner Jan 27, 2013  Hobbyist General Artist
can you get any more adorable?
Reply
:iconmarionettej2x:
MarionetteJ2X Featured By Owner Dec 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
adorable!!
Reply
:iconshuyintheenigmatic:
ShuyinTheEnigmatic Featured By Owner Oct 20, 2012  Student Writer
How adorable!
Reply
:iconsunnylighter:
sunnylighter Featured By Owner Oct 15, 2012  Student General Artist
I love their faces, especially Raph and Mikey's
Reply
:iconbluewolfren:
BlueWolfRen Featured By Owner Oct 9, 2012  Hobbyist General Artist
holy Teenage Mutant Adorable Turtles... this is SOOOOO AWESOME!!!!!!!
Reply
:icontmntleolei03:
TMNTLeoLei03 Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist General Artist
Agreed!!!!!!!!!!!! But I think you mean Toddler Mutant Adorable Turtles ;)
Reply
:iconbluewolfren:
BlueWolfRen Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist General Artist
Ha ha, That does seem to fit them better in the picture.
Reply
:iconlambitymoon:
LambityMoon Featured By Owner Sep 28, 2012  Student Digital Artist
Such dynamic poses! I lobe this! :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 507 × 700




Details

Submitted on
November 19, 2011
Image Size
273 KB
Resolution
507×700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
21,725 (9 today)
Favourites
1,861 (who?)
Comments
195
Downloads
247
×